Politica de Retur

Dreptul de returnare a produselor

Clientul are dreptul de a notifica in scris S.C. ABBA ASISTENT BROKER  S.R.L. ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, prin returnarea in acest termen a produsului cumparat in ambalajul original, clientul suportand cheltuielile de expeditie conform legilor romanesti.
Legea care reglementeaza comertul de distanta .
Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta
http://www.legi-internet.ro/og130.htm

Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa contact@Mobclas.ro

Litigii si dispozitii finale

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe Mobclas.ro sau de informatiile prezentate pe acest site si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata de pe raza municipiului Piatra Neamt. Clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri odata ce isi exprima acordul fata de acest Contract cu Clientii. Acordul poate fi exprimat atat expres, prin comunicarea fara echivoc a acestuia, in orice mod, catre reprezentantii SC ABBA ASISTENT BROKER  S.R.L, cat si tacit, prin achizitionarea unui produs / unor produse.

In cazul in care aveti probleme legate de o comanda, iar departamentul Comenzi (contact@Mobclas.ro) nu va poate ajuta, puteti apela pentru conciliere interna gratuita la Anton Corlade – Manager General – prin telefon 0742 023631, sau pe mail la adresa contact@Mobclas.ro .

Vezi toate rezultatele